Mattias.S Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 :meddum: liksom behöver hjälp me hur jag ska få in 3 bots och hur jag ska göra för att få banor jag kört ( det finns bara dom gamla vanliga ) + hur jag ska göra får att få ljud som t.ex. HEADSHOt eller MONSTER KILL! och hur jag ska få text som t.ex. SlaNGeN 'a'gde CoNraD MeD KniV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 (redigerat) Fråga1: Har du bots installerade på datorn? Isf addar du dem exakt som du gör när du spelar vanligt SP game. Fråga2: Om du altså har spelat andra banor på andra servrar, måste du gå till mapcycle.txt filen och skriva in banans namn där (Du måste förstås också ha lagt in banan i din Maps mapp). Du hittar mapcycle.txt någonstans i steamapps/dedicated server/czero Fråga3&4: Du måste ha plugins till det, försök googla efter det Redigerat 16 Juni 2005 av spitfir3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 16 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Fattar inget av det du skrev men brorsan får hjälpa mig när han kommer =) SeS och tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg