Hoppa till innehåll

Bannad -_-

Femman

Rekommendera inlägg

Tjena, igår var den första dagen jag chattade på fuska.se's fina chatt. Först blir jag utsparkad p.g.a. av capsabuse. Sen skrev jag reklam och blev bannad -_-

Så himla tråkigt att bli bannad för att bara ha skrivit reklam? Jag länkade inte ens till något? Jag vara var på bäver(och elefant)jakt!

Varje gång jag går in på chatten får jag upp:

--port80a.se.quakenet.org-- on 1 ca 1(4) ft 20(20)

***Fuska.se Cannot :) channel, you are banned (+ B )

När kommer jag in i chatten igen?

Bulle också *skämms* -_-

Redigerat av Whodo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Well, lad.. Du ska ju inte skriva saker som är uppenbart att du inte får skriva ;-).. 1 månads ban tror jag att det är.. ;o

WHAT! :o

1 månad! Lägg av, jag tänker inte hålla mig där bortifrån en månad.. sänk straffet lite. Vi kan väl säga 20 minuter -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man brytit mot reglerna får man ta sitt straff. Det står klart och tydligt i reglerna att reklam är förbjudet. Dessutom är väl en månad inte hela världen, var istället glad att du inte vart avstängd därifrån för gott eller fick en varning på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man brytit mot reglerna får man ta sitt straff. Det står klart och tydligt i reglerna att reklam är förbjudet. Dessutom är väl en månad inte hela världen, var istället glad att du inte vart avstängd därifrån för gott eller fick en varning på forumet.

Om man bryter mot en regel i chatten kan man icke påvärkas på forumet ;)

Chatten och forumet är 2 helt olika saker när det gäller straff etc...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men de har ju kopplingar. Du är aktiv på chatten och får en elit chattare rank på forumet. Jag tycker dock att det borde kunna drabba vid grövre brott som personliga påhopp m.m.

Jo det är sant att dme har kopplingar men om du kollar lite nogrannare på mitt inlägg så står det att det gäller vid 'straff' etc..

"Chatten och forumet är 2 helt olika saker när det gäller straff etc..."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

20 min ban är det vanligtvis...

Hmm, har tyvär aldrig sett att det har varit en 20 min ban...

Enda jag har sett är 10 minuters (temp)ban.

(Samt dessa långa bans)

Inte helt omöjligt att det är sant, men dem gångerna jag har sett bans så det varit 10 minuter

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...