WWII Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 är denna dator bra? http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10082 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Skitbra om du frågar mig. Eller a skitbra för att vara så billig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Jag tycker bara att grafikkortet är bra där. Resten är skit. Du borde kunna få bättre för de pengarna eller så får du lägga till en tusenlapp men det är det värt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OrmNjure Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 asså ja har aldrig fattat det där med amd processorer så bra... men om det är 1.8 GHz så är det skit och hårdisken 40GB det ända bra är grafikkortet....ja skulle kunna bygga en mycket bättre dator för halva det priset :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 om det ska vara en speldator så är den SKIT, ska den vara en "arbets" dator så är den grym för det priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 tycker att det mesta var helt ok förutom hd:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Den beror på vad du ska ha datorn till. Om du ska ha till spel så är det inget och rekomendera då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WWII Skrivet 17 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 nej jag har tängt till spel ocksånt men de här då http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10077 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Den är ganska mkt bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Men vill du ha en dator som räcker jätte länge då ska jag visa dig en för ett bra pris vänta. denna http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10124 Hört att grafikkortet kommer räcka till 2010 och grafikkortet är ganska kraftigt bra för jätte krävande spel. Hårddisken är skön att ha och bra processor och mbram :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Det är väll en hyffsad bra dator men tänk på att ingen datorprodukt håller i 10år. Men jag tycker att du ska skippa diskettstationen, disketter är ute om du måste ha något liknade så köp dig ett USB minne för någon krona istället. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 ja, men det billigate är ju att plocka ihop datorn själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.