Filiandor Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Vad jobbar ni som? Jag ska nog inte bli blader utan en Elementer. Vad ska ni bli eller jobbar ni som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Vad jobbar ni som? Jag ska nog inte bli blader utan en Elementer. Vad ska ni bli eller jobbar ni som? Jag tror jag ska bli Assist eller Blader, men det får vänta tills någon har fixat buggen, jag är ju lvl 13 men sitter fast bakom ett träd... Försökte o ta mig loss i en timme idag! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Har du testat idag sa du. Hmm... hur kunde du fastna i trädet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Har du testat idag sa du. Hmm... hur kunde du fastna i trädet? Det står ett träd intill en kulle så jag var på ena sidan och skulle till den andra för att möta en fiende, så jag hoppade i mellanrummet mellan trädet och kullen och sen frös jag fast, det ända jag kan göra är att snurra runt, prata och göra olika Motions... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 tips spela rose online i stället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 tips spela rose online i stället... Jag har redan spelat det men orka inte göra en ny gubbe när dets starta om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Gå inte offtopic nu snälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Jag orkar inte vänta på att dom ska fixa buggen så jag tog bort gubben och gjorde en ny... Jag heter FireyFly, är på lvl 8 och har Pike Suit, Pike Boots och Buckler och lite andra saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) Jag orkar inte vänta på att dom ska fixa buggen så jag tog bort gubben och gjorde en ny... Jag heter FireyFly, är på lvl 8 och har Pike Suit, Pike Boots och Buckler och lite andra saker... Du kan få lite grejer av mig om du vill. (om jag inte har sålt dem :lol: ) Nu är jag lv 15 och är magiker :) Redigerat 30 Juni 2005 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 E DET PÅ KINESISKA????!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 NEJ de är de inte och flyff är sjukt hur blir man blader och sånt då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 NEJ de är de inte och flyff är sjukt hur blir man blader och sånt då?? Du ska bli lv 15 så ska du prata med en gubbe sen får du jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.