knutfrode Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 :angry: hur får man deoxys på fire red???????? :huh: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Du måste ha en Biljett från Nintendo för att fånga Deoxys :( . Deoxys finns på Ö 9, och du kan bara komma til Ö 7 max. Ho-oh och Lugia håller till på Ö 8, och då måste du också ha en biljett. Men jag har hört att man kan skicka in sitt spel och sitt GBA till Nintendo, så fixar dom ditt spel så du har biljetten :cool: ... Good Luck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 det du har hört är sant.. men jag tror inte man behöver skicka in sitt GBA men man får Auroa Pass (tror den hette så) om man skickar in sitt spel till Nintendo Club/Club Nintendo (har inte lärt mig ännu hur man skriver det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Kan få det av min kompis när jag känner för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Ja det var nog så att man bara behövde skicka in sitt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Med sitt medlems grejs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag har AR med de kan man lätt fixa Deoxys :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Fast det är en liten risk för krasch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 www.serbeii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 (redigerat) Fast det är en liten risk för krasch. Nej, jag har forskat om AR och på deras hemsida http://uk.codejunkies.com står det att det inte är nån risk ;) Redigerat 22 Juni 2005 av kungen_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 med AR är man ingen riktig gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Men Nintendo programerar vissa spel att bete sig galet när dom kommer i kontakt med en "Cheating Device" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg