Hoppa till innehåll

Internetspel Som Inte Måste Laddas Hem


Gäst Johan3043
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Johan3043

Hejsan jag undrar om det fins nått internet spel som man inte moste ladda hem alltså ett ssont man kan gå runt och prata och massa sont men om man moste ladda hem det ska det inet va 3D grafik....

men tibia och runescape vet jag redan om och jag får inet ha MSN för min farsa vill ha det men får inte :angry:

så snälla svara på denna frågan.

//Johan3043\\

Snälla titta inte bara svara ochså men ni får titta ochså men helst svara..

 

 

--- Ändrade din rubrik och beskrivning eftersom den bröt mot §1.25. ---

Mvh Chihuahua

Redigerat av Chihuahua
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den där hemsidan du gav mid laddar man hem fusk elelr spelar man på hemsidan jag förstår inte hur man ska göra :huh:

 

Dom har samlat länkar till olika spel, vissa måste laddas ner och andra inte. Du kan tex hitta text baserade, 2D, 3D spel m.m.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

Ok tack :cool:

men e det nå mer hemsidor eller nått men om man måste ladda hem spelen så skriv gärna vad som krävs för att det ska funka :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Söker du mmorpg spel så kolla på http://www.mmorpg.com

 

Du har redan sagt det...

Näh, hans förra var en annan länk. Föredrar www.mmorpg.com bäst, på gamelist finns det många RPG spel, men dom flesta har kostnad.

 

PS: Maple Story är ett godkänt online spel. Blir tråkigt i längden, men har man inget att spela så blir det riktigt roligt. :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...