Blank Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Jag har en liten fråga.... HUR FÅR MAN VINCENT TILL SITT PARTY? Jag vet att man ska öppna kassaskåpet och spöa "lost numbers"(boss), men jag får inte upp kassaskåpet. :( Hur gör man? Svara fort,snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Du måste slå in rätt kod och det är inte lätt. Det är knappt så jag hinner när jag försöker. Först ska du vrida åt höger till 36, vänster till 10, höger till 59, höger till 97. Du får inte gå förbi något nummer för du blir det fel. Du kanske kan gå runt alla siffror men du får absolut inte gå tillbaka. Är det åt höger du ska så är det också så och då bara höger. Vrider du åt vänster är det bara att börja om. När du öppnat kassaskåpet möter du först en boss. Sen får du en nyckel som du ska använda för att komma i i et rum i källaren. Där nere ska du snacka med Vincent (ligger i en kista). När du snackat med honom och han lägger sig i kistan igen ska du gå ut ur rummet igen och börja gå mot utgången ur huset. Strax där efter får du honom som spelbar karaktär ;) Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blank Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 OK,tack :cool: Här kommer en till fråga: Vad ska man göra när man har försökt spränga Meteor med Cid's rymdracket? Man ska ju till "forgotten capital" med Bugenhagen(Red's farbror) till den där kristalen där han hittar en ledtråd av något slag,där solen aldig lyser elr nåt. Men var är det? Svara så fort som möjligt snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 vad jag vet finns det inget 'forgotten capital' så det blir svårt att hjälpa dig. Men testa att åka med u-båt (för du har väl den?) till bone village. Där ska du dyka och åka in i en tunnel. Längst inne ska den finnas en nyckel. Ta den och stick till Ancient City (ungefär där aeris dog). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blank Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 OK,tack då. Men du kanske inte vet det,men Ancient City kallas "forgotten capital". :P (måste skryta lite,he he he) Bara en fråga till: Vad ska jag ha nykeln till? (bara så att jag inte fastnar igen) Tack åter igen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 För att göra en sak i ancient-landet. Bugenhagen(?) behöver den då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blank Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Så jag ska ge den till Red's farbror Bugenhagen?(nykeln alltså)...Oki doki :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Så jag ska ge den till Red's farbror Bugenhagen?(nykeln alltså)...Oki doki :) Nja, inte ge den direkt. Han hänger med dig när du sticker till ancient-landet och tar nyckeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blank Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Just det ja! :D Tack för all hjälp då. Jag skriver något mer om jag fastnar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg