miniman Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 NÄ JAG HATAR GOOGLE JAG SÖKTE PÅ REGLER TILL POKER OCH FICK UPP PORR :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 du ansluter till nån server och skriver /j kanalnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 NÄ JAG HATAR GOOGLE JAG SÖKTE PÅ REGLER TILL POKER OCH FICK UPP PORR :angry: du måste skriva in så mkt sökord som kan ge träffar som möjligt... Man blir bättre att googla ju mer man gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 NÄ JAG HATAR GOOGLE JAG SÖKTE PÅ REGLER TILL POKER OCH FICK UPP PORR :angry: jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 så försök, till slut för du resultat! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 du kan ju göra genom freewebs fast isåfall ska du använda html så ser det snyggare ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 en chat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 NÄ JAG HATAR GOOGLE JAG SÖKTE PÅ REGLER TILL POKER OCH FICK UPP PORR :angry: hahah . illa ,. .de va bar för att du skrev poker.. . då får du upp på stripppoker... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 det är väll inte helt fel det heller? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Vet ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.