LuddE Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Skrivet 17 Juni 2005 (redigerat) Jag har laddat ner Bf2 demot och när jag spelar det så ser grafiken ut så här: http://i18.photobucket.com/albums/b115/Ryback/Hmm.bmp Vet ni vad det är för fel? Inget fel på min dator... Och det ska inte vara något fel på mitt grafik kort heller då jag vet en som kör spelet och har samma grafik kort... Redigerat 17 Juni 2005 av LuddE Citera
Gäst Fatosh Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Skrivet 17 Juni 2005 Kanske du har ställt in nåt konstigt i options. eller så måste du låta grafikortet kylla ner sig lite . eller för lite cpu minne kvar. Citera
LuddE Skrivet 17 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2005 för lite cpu minna kanske... men vad gör jag då? fast borde det inte vara så med flera spel? Citera
Gäst Fatosh Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Skrivet 17 Juni 2005 Asså det hände nåt liknande i mitt bf2 jag hade 2 versioner av photoshop så fick jag dålig grafik i den för jag hade lite cpu minne tog bort 7.0 va det samma sak men jag har bara ett ati radeon 9200 128 mb Citera
Neko Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Se till att du har systemkraven till spelet. Se till att ha mycket RAM. Ta bort alla onödiga program som körs, om du har tex Kazaa på eller nåt annat. Stäng ner alla onödiga program som körs så CPUN får koncentrera sig just på BF2. Om inget av det funkar, ominstallera. Citera
LuddE Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Jag har laddat ner det 2 ggr... Ja , jag har över system kraven... Men jag ska testa det ni sa, tack Citera
Neko Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Pröva också att ställa om allt i Options i självaste demot om du inte gjort det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.