Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag gillar inte honom riktigt, han är för dålig helt enkelt. En fjantig artist, som snart är bortglömd helt. Har hört White and Neardy t.ex. och den är ju bara så fjantig, jag vill lyssna på riktig musik inte någon ”göra sig till musik”. både och. OT: den där låten "santas got crazy" elr nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag gillar inte honom riktigt, han är för dålig helt enkelt. En fjantig artist, som snart är bortglömd helt. Har hört White and Neardy t.ex. och den är ju bara så fjantig, jag vill lyssna på riktig musik inte någon ”göra sig till musik”. Jo visst har jag humor. Men jag gillar inte hans parodier och hans text är väldigt låga. Du kanske gillar honom, men jag avskyr honom. Punktslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 jag tycker att Weird Al Yankowich är ganska cool... :D Vem är det? Jag känner bara till Weird Al Yankovic. Han är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Älskar hans video till remaken av Chamillionare's Rollin'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.