Scarlet Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Tja. Jag vill bara säga några special saker om vissa bilar Combine harvester. Kan användast som ÄKTA köttmalare mot människor packer. Man kan frackta bilar med hjälp av denna bil . men det är svårt Towtruck. kan flytta en bil leviathan (helikopter) kan ochså flytta en bil med packer och low truck måste du använda vänstra analog spaken för att göra sakerna med helicoptern så gör du något med cirkel och fyrkant tror jag :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
omega23 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Tja. Jag vill bara säga några special saker om vissa bilar Combine harvester. Kan användast som ÄKTA köttmalare mot människor packer. Man kan frackta bilar med hjälp av denna bil . men det är svårt Towtruck. kan flytta en bil leviathan (helikopter) kan ochså flytta en bil med packer och low truck måste du använda vänstra analog spaken för att göra sakerna med helicoptern så gör du något med cirkel och fyrkant tror jag :cool: det är mycket svårt med packer tar man i lite för hårt då börjar bilen brinna tips ta mcs /crossar istället :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 (redigerat) ja jag vet det är ju dåligt. Annars så kan man göra så att fienda bilar tex polis bilar kör upp sen så krossar man den :D Redigerat 19 Juni 2005 av Capt Sand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzen Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 vad e packer för något fordon?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 och vart är helikoptern ??? :evil: :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 och vart är helikoptern ??? :evil: :evil: :evil: :evil: Man kan frakta bilar med en traktor också :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 den helikoptern kan man bara använda i ETT uppdrag Capt Sand ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 skulle vilja köra dom där helikoptrarna som står på san fierros flygplats men dom är typ låsta! :angry: :( :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 skulle vilja köra dom där helikoptrarna som står på san fierros flygplats men dom är typ låsta! :angry: :( :gitarr: Man måste få flygcertifikat för att dom ska låsas upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jaså de har ingen sagt till mig! :lol: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 skulle vilja köra dom där helikoptrarna som står på san fierros flygplats men dom är typ låsta! :angry: :( :gitarr: dom kan ja köra :D . mohaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 HAHAhaha :lol: :D :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg