Gäst Johan3043 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 (redigerat) Hejsan vet ni nott internet spel som man kan ladda hem eller som man bara spelar på internet men man ska liksom gå så som på runescape och tibia för jag spelar det.men om man ska ladda hem det så skriv gärna vat som krävs alltså vilken pentium man ska ha hur mkt plats det tar och sont snälla.... :unsure: Redigerat 18 Juni 2005 av Johan3043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Räker inte din andra tråd? http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=46650 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 :P Ne för då skrev jag lite nnat här skrev jag att man kunde ladda hem men då moste ni säga vad det krävs för saker alltså villken pentium och sont Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Du känner till runescape... ehm Kal online kanske! gå in på www.kalonline.com... Ge inte ut de! Om det itne är com så kanske det var net! :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Emmm, MapleStory: Enkelt och smågulligt spel, men spelar man ensam utan party eller vänner, så blir spelet tråkigt i längden. Däremot med kompisar så blir spelet riktigt kul. www.mapleglobal.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Men läs inte 3D om jag moste lada hem moste vara 2d i så fall... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Men det är i 2D for f*n.. Kolla innan du skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Men vad gör maplestory ut på liksom vad handlar det om?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 MMORPGS Brukar inte ha någon viss story, det är doms svaga sida. Men spelet går ut som på alla andra MMORPG'S, Du chattar med dina vänner, skaffar level, dödar monster köper vapen, skaffar party. mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ok :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.