DanniQ Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Ungefär hur mycket exp får man utav ett monster på level 1? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Runt 40-50 har jag för mig, eller något mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 beror på vilken lvl du e ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Nä, du får alltid samma antal xp. Om du inte är ca 5 nivåer högre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Giga_bowser, Nej, det stämmer inte. "samma antal xp", Nee, det går inte! Man får typ 50 xp i början, men när jag va typ level 52 så fick jag upp till 700xp för ett monster (mkt rested).. Du får "lagom" med xp för monster som är Gula för dej, och det är 2 levels över dej och 2 levels under dej. Om dom e 3 levels under dej så är dom gröna = Lite xp, om dom är 5 levels under dej så är dom gråa = Ingen xp.. Om dom är 3 levels högre än dej så är dom lättröda/oranga = lite mer xp. Om dom är 5 levels högre än dej så är dom Helröda = Svårt att döda men mycket xp. Om dom är 10 levels ir mer så är dom "Dödsskalle" = Du ska inte kunna döda detta monster ensam. Han e säker död då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) Ja men du får väl alltid samma antal xp för en varg på nivå ett (och inte är utvilsd). Redigerat 4 Juli 2005 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
#Tekken Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Man Kan Döda Den Så kallade "Dödskallen" utan ett team...Hittar Man Någon Sak Med HEta Modifikationer så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Nä, du får alltid samma antal xp. Om du inte är ca 5 nivåer högre. sån noob du e , om du e i lvl 30 och dödar ett monster i lvl 30 - 33 får du 200 - 250 XP . tror du verkligen att du kommer få 50 xp hela ditt liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Ja men du får väl alltid samma antal xp för en varg på nivå ett (och inte är utvilsd). men nej till slut så får du ingen xp av det längre utan får bara några skräp loots, som jag som e i lvl 20 rouge(vet att det inte e mycket) får inget om jag dödar en lvl 1 monster får kan man om man e t.ex mage med arcane blast gå o mass döda typ lvl 10 monster när man e lvl 20 och lvla sönder, Men blizzard e smarta och har gjort så att man varken kan boosta lr mass xpa på låg lvlade monster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Du börjar me ca 50-100 exp tills lvl 20 om du inte dödar eliter eller är rested..På högre level får du mer exp. Sen får du mer exp om du är i ett party..Ni delar alla på exp men man får alltid ca 20-80 party exp..Om du däremot är i en raid , så kan det ta -20-100 exp . NÄR du är 10 levlar högre en den "mobben" (Fienden) Så är den GRÅ för dig. Grått - 10 lvlar under på low lvl ..blir mer o mer ju högre lvl (grått ger ingen exp) Grönt - 3 - 9 lvlar under dig. gult - 2 lvlar under eller 2 lvlar högre. orange - 3-5 lvlar högre Rött - 5-10 lvlar högre Boss - Unknown lvl ( även för lvl 60's ) Skull - minst 10 lvlar högre än dig ??? lvl - Är desamma som skull .. Redigerat 10 Juni 2006 av Nallen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Det varierar vilken lvl du är. Om du är lvl 1 och slåss mot en lvl 1, kan det bli ungefär 40-60 experience för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Giga_bowser, Nej, det stämmer inte. "samma antal xp", Nee, det går inte! Man får typ 50 xp i början, men när jag va typ level 52 så fick jag upp till 700xp för ett monster (mkt rested).. Du får "lagom" med xp för monster som är Gula för dej, och det är 2 levels över dej och 2 levels under dej. Om dom e 3 levels under dej så är dom gröna = Lite xp, om dom är 5 levels under dej så är dom gråa = Ingen xp.. Om dom är 3 levels högre än dej så är dom lättröda/oranga = lite mer xp. Om dom är 5 levels högre än dej så är dom Helröda = Svårt att döda men mycket xp. Om dom är 10 levels ir mer så är dom "Dödsskalle" = Du ska inte kunna döda detta monster ensam. Han e säker död då.. Man kan ta en 10 lv högre om man är hunter eller warlock. Hunters och Warlock har det lättare för sig och ta hög levlade mobs än t.ex, warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg