GameNerd-94 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 (redigerat) :cool: Jag behöver hjälp med GTA:SanAndreas! På ett uppdrag när man har klarat sig till den sista staden(vet ej namn) som heter: Då ska man till ett ställe som heter Quarry, där ska man stjäla dynamit lådor som ligger huller om buller på stället men hur tar man upp dom och var ska man lasta dom på sen? Sen behöver jag hjälpmed att veta var golfbanan i San Fierro ligger, vilken stad heter så också? Den sista man får komma till eller den andra? Vilket uppdrag heter det där man får en flickvänn till (inte den första)? HOPPAS DU KAN HJÄLPA MIG,CHAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EDIT # 21: § 1.25 Redigerat 18 Juni 2005 av # 21
Juppy Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 :cool: Jag behöver hjälp med GTA:SanAndreas! På ett uppdrag när man har klarat sig till den sista staden(vet ej namn) som heter: Då ska man till ett ställe som heter Quarry, där ska man stjäla dynamit lådor som ligger huller om buller på stället men hur tar man upp dom och var ska man lasta dom på sen? Sen behöver jag hjälpmed att veta var golfbanan i San Fierro ligger, vilken stad heter så också? Den sista man får komma till eller den andra? Vilket uppdrag heter det där man får en flickvänn till (inte den första)? HOPPAS DU KAN HJÄLPA MIG,CHAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan svara på din första fråga! för att plocka upp dynamiten så ska du ta ett fordon. jag körde med en av de stora lastbilarna so fanns där nere. sen ska du bara köra över dynamiten för att ha sönder lådorna! efter det hoppar du ur fordonet och plockar upp dynamiten! lätt som en plätt! :kung:
Rekommendera inlägg