Gäst Pimp Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Kan man ladda ner den gratis nånstans? måste ha det fort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 inte fullversioner, men trials. www.downloads.com finns det nog på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 trials vad e de? är det typ "ladda ner photoshop i 30 dagar" lr vad? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Jag vet hur man gör det men tänker ej säga det. Ladda ner trailen sen om du vill förlänga den ställ om datumet i datan. Om jag bröt mot regeln nu ge mig inte en varning utan sudda bort det bara :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 är det inte jobbigt att ha datorns datum intsöllt på typ januari 2001? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Menar inte så asså t.ex om slut tiden är 30 juni 2005 då t.ex är det 29 juni 2005 då ska du ställa om tiden fast inte en månad bakåt då blir det så att den är giltig till 30 maj 2005. Du ska vara i samma månad hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag sparade den men kunde inte installera! Det står att jag ska skriva nån jäkla lösenord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Menar inte så asså t.ex om slut tiden är 30 juni 2005 då t.ex är det 29 juni 2005 då ska du ställa om tiden fast inte en månad bakåt då blir det så att den är giltig till 30 maj 2005. Du ska vara i samma månad hela tiden. det funkar inte så. mycket mer avancerat system som man inte lurar utan registeredit och programhacking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Menar inte så asså t.ex om slut tiden är 30 juni 2005 då t.ex är det 29 juni 2005 då ska du ställa om tiden fast inte en månad bakåt då blir det så att den är giltig till 30 maj 2005. Du ska vara i samma månad hela tiden. Funkar det värkligen?= :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 det borde inte funka, 99.9% av alla shareware program är säkrare än så, har provat själv. och då borde väl en av världens största programvaruföretag inte vara sämre. däremot går det bra att formattera om hårddisken... fast kanske lite drastiskt att göra det varje månad för att få en shareware att räcka en månad till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 det borde inte funka, 99.9% av alla shareware program är säkrare än så, har provat själv. och då borde väl en av världens största programvaruföretag inte vara sämre. däremot går det bra att formattera om hårddisken... fast kanske lite drastiskt att göra det varje månad för att få en shareware att räcka en månad till... eee säg om det på N00bska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.