Red_fox2 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 ni kan behöva siffrorna,dom kan redan vara upptagna.testa me de å kolla om de funkar då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Jag fick inte igång det men måste man ha en router som i Xfer ?. Men måste det vara iso filer därför jag tycker Xfer va smidigare ? Redigerat 7 Juli 2005 av Fatosh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 man behöver inte använda iso filer i flashfxp,den ä ganska dålig om man ska föra över spel fö den kan inte skapa iso filer heller.Å varför skulle man behöva en router?enda anledningen jah kan komma på är att man inte har en korsad rj-45kabel.Då kan man koppla genom routern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 ja, har man en router kan man ju köra med en rak kabel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 man kan ta en vanlig kabel fråna pc till xboxet om du har ett nytt mumsigt nätverkskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 funkar det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag har aldrig hört talas om det.Men varför ens ha kabel när man kan köra trådlöst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag har aldrig hört talas om det.Men varför ens ha kabel när man kan köra trådlöst jasså de va som f*n har du trådlöst på ditt xbox?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jag har aldrig hört talas om det.Men varför ens ha kabel när man kan köra trådlöst Om man ändå hade trådlöst... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 ne,jah har inte de men jah hade velat ha de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg