Gäst Playboy Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 najs.. :) . . men ä de inte lite onödigt, att du har 10 mbits , ska uppgradera till 24 o sen 100 ? räcker de inte me 10 ? lr 24 iaf ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Asså det finns folk som har 3 gb s internet. ringde bredbandsbolaget och dem sa att 100 mb s inte går att använda där du bor så det blir nog 24 mb s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Asså det finns folk som har 3 gb s internet. ringde bredbandsbolaget och dem sa att 100 mb s inte går att använda där du bor så det blir nog 24 mb s. okej . 24 ää ju lite onödigt iaf.. om du tankar av nån som har 2 mbit så går de ju i den hastigheten han klarar , o inte i din ... :/ .. kanske bra när man spelar me inget lagg. menmen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Vill att spelen som jag köper ska flyta hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Vill att spelen som jag köper ska flyta hur bra som helst. jo men de räcker ju lugnt me 10 mbit .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 absolut... 2 kan nog räcka det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 absolut... 2 kan nog räcka det också. jopp . ja har ju 4 :) .. heheh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jokki Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Nån som har förhandsbokat battlefield 2 :) Det har jag får det 23 juni med battlefield2 t-shirts och nyckelband. men jag förhandsbokade battlefield 2 commander edition nånting <_< . Och min nya färska dator kommer presis samma dag så det blir nog en härlig dag. jag skulle villa men ja har inte tillrekligt me pengar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 låna 449 spänn av morsan... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 exakt .. de ä så ja gör ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 så kan man betala tillbaka när man fått pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 så kan man betala tillbaka när man fått pengar. japp . hon kan dra av lite varje månad på månadspengen . :P .. o tillslut så glömmer hon de :) . . .o då blir de billigt för dej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.