Gäst willeo Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 (redigerat) neee för det gör det ej LOL... 10 duger knappt heller men e man en hackare så... jag kör BF 2 demo med 2.0mbit/s och de laggar inget <_< Redigerat 23 Juni 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 vad har ni för operatör? citynet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 absolut... 2 kan nog räcka det också. LOL . ja har 4mbit o de laggar inte ett piss. vi har 3 datorer som delar på de till och me . . o inget lagg.. så de ä nog din data som laggar isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 ja, då blir ju bandbredden under 2 mbit per dator så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 ja, då blir ju bandbredden under 2 mbit per dator så... mm.. men de räcker lugnt . inget lagg för mej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 exakt. Det gäller att ha en bra dator också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 jag har fått mitt spel nu :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 HELT GRYMT !!!!!!!!!!!!!!!!!! SPEL. OCH MIN DATOR VA JAG SÅ NÖJD MED . skit bra spelupplevelse i high på alt. Och grafiken . HELT SUVERÄÄNN ! Ger 10/10 till spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 absolut... 2 kan nog räcka det också. E DU EN HACKAR???? NE då räcker inte äns 10 lol... men du vet la inge om att hacka lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Att tanka saker är inte att hacka <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Vet inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Att tanka saker är inte att hacka <_< LOL har ja sagt det?? ne men du förstår dig la inte på sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.