Hoppa till innehåll

Super Mario Sunshine

Gäst The heroin

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag vet 4 shine sprite som jag inte vet om du har tagit dom där man börjar när man sätter på

1. fyren om du tar rocket nozzle och skjuter upp dig till toppen sen skjuter du upp dig igen när du e på toppen och L så kommer det e shine sprite

2.ta den motor nozzle och skjut in dig inte där polisen står det finns ett annat ställe

3.gå upp på taket så finns det en gubbe prata med han så kastar han dig till en shine sprite

4.åk med båten sen under bron hoppar du så kommer du till nåt pinball grejs klara banan så får du en ;) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet 4 shine sprite som jag inte vet om du har tagit dom där man börjar när man sätter på

1. fyren om du tar rocket nozzle och skjuter upp dig till toppen sen skjuter du upp dig igen när du e på toppen och L så kommer det e shine sprite

2.ta den motor nozzle och skjut in dig inte där polisen står det finns ett annat ställe

3.gå upp på taket så finns det en gubbe prata med han så kastar han dig till en shine sprite

4.åk med båten sen under bron hoppar du så kommer du till nåt pinball grejs klara banan så får du en  ;) :)

Dem har han tyvärr redan tagit...=(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Vill bara säga att jag är tjej :)

Nu har jag 117 stycken, men det känns ju inte viktigt att ha ALLA, jag saknar bara den där i bonusbanan som man måste ta bort geggan ovanför på pipen med Yoshimagsaft och så har jag 20 blåa mynt kvar

Redigerat av The heroin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill bara säga att jag är tjej :)

Nu har jag 117 stycken, men det känns ju inte viktigt att ha ALLA, jag saknar bara den där i bonusbanan som man måste ta bort geggan ovanför på pipen med Yoshimagsaft och så har jag 20 blåa mynt kvar

Ja, det tar sin tid att klara den banan... Men är man bra på löv så...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Det finns ju ett rött mynt högt ovanför vattenytan, som man måste hoppa för att ta det. Man kan alltid försöka klara alla sex på vattnet först, och sen gå på den smala kanten och sväva (utan att hoppa, bara tryck på R och sparken upp) till den andra kanten. På vägen dit rör man myntet och på det sättet får man det.

Men man ska helst inte ta det myntet som åttonde och sista myntet, för när man rör det sista så blir allt stilla och man ser en "film" hur en Shine Sprite kommer fram, typ hoppande högt och landar långsamt där man ska ta den, och när "filmen" är slut, så kan man inte kontrollera Mario. Tar man myntet ovanför det giftiga vattnet som det sista, hamnar man ju i vattnet efter "filmen".

Därför ska man inte ha det myntet som sista :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...