-=jedi knight=- Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Jag vet nåt annat kul! Sätt stock på 1 och dator gubben ska vara Ness(Sätt han på 9) du kan vara vem som helst. Ta Den där Donkey Kong banan(Vet inte vilken) som öhhh...vet inte hjälp mig här... sen när du startar ska du stå helt stilla så händer nåt kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 den banan som e typ en flotte eller den som det går nån gammal gubbe inne som man ser genom fönstret ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Med Gubben. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 ok ska prova på direkten tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 De där måste ja prova..är faktiskt rätt bra me Y Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Våga ens pröva.... Man dör ju av ett kast när man har lv3 i handicap..... så det går inte att föreställa sig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) Jag och min kompis klarade att ha 1 i handicap och datorerna på LV. 9 i det gamla. I det nya har jag som mest klarat alla mot alla-match alla på lv. 9 och jag hade typ 4 eller 5 i hadicap. Det var ganska svårt, tro mig. Provade det du sa. Ganska lätt faktiskt. klara på första försöket. Min brorsa vil.le inte va med, så jag tog en dator på Lv9. Han var inte till så mkt hjälp. dog direkt. Visserligen hade jag lite tur och fick en hammare, men ingen har sagt att man inte får ha det. Redigerat 11 Juli 2005 av ouagadougo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Tycker det ska vara No Items... Annars kan man ju få ett Home-Run-Bat eller vad som helst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 man kan ju köra med små ganska dåliga items det e kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Finns det några sånna? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 varför köra detta, låter inte särskilt kul, dessutom spelar jag aldrig med items Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 ska testa snart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg