Master of war Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Harvest moon är bäst eller :?: :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 till SNES är det helt kalrt bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 är et här en onödig tråd eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 det e roligt jag hade en mapp som det gick skit bra för mig jag fick 20000 om dan men så råka en kompis radera den :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Hänt mig också. Hade ALLT men en kompis raderade det. Det är INTE kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag hade 12 hönor 12 kosor srörsta huset 5 stor gräs åkrar alla saker och klock växten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag hade 12 hönor 12 kosor srörsta huset 5 stor gräs åkrar alla saker och klock växten hade du jobbat länge med samma bana då, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 mmmmm man kunde köpa allt men jag hade allt undra vad pappan skulle säga på slutet plus att det bara var några dagar kvar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Harvest moon är bäst eller :?: :?: :?: ja det e ju as kul men man kan ju lessna på det väldigt fort ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Husky Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hur får man ut korna ur stallet:?: :new_2gunsfiring_v1: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hur får man ut korna ur stallet :?: :new_2gunsfiring_v1: Undrar jag också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 hur man får ut kossorna? Antingen knuffar du på dem till dörren så de kommer ut, eller så skaffar du bell (bjällra/klocka). När du ringer i den går alla kossor som hör den mot dig. den bjällran är väldigt bra att ha när du ska få in kossorna på kvällen! Senare när du vill kan du försöka sälja en ko. Då kommer den där vandringsgubben och vill byta ett frö mot kossan. Jag rekommenderar att du byter, så planterar han ett frö utanför ladan. När det växt upp blir det ett slags klockträd som du kan ringa in (ev. ut har inte testat det) kossorna med. Ps ett tips ta kossorna till gräsåkrarna. Gräset växer snabbare om kossorna får beta på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg