Nitronisse Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Är det nån som vet vad Widebody kits är för något?
Nitronisse Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Jag vet vad det ör för något nu man kan ju få uppgraderingar av Samanta på "Time trails" mne på der 109 eller det 110 racet får man tävla mot henne Head to Head om man vinner fär man välja melan 2 olika Widebody kits och i WBK ingår Rearbumper Frontbumper och Sideskirts i ett paket också ser bilen breddare ut
Gäst krille2k3 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 hur ska man få dom där bilarna är det bara det dära man ska göra?
Nitronisse Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2004 Japp! Man får välja som sagt mellen 2 stycken en är apful och heter Viper och den andra är Asgrym och heter nåt konstig som jag inte kommer ihåg.. Men do ser lite olika ut beroende på vilken bil man har dom på.. Man tävlar inte mot Samantha som jag skrev utan man tävlar mot TJ tror jag eller nån annan son har kört mot Samantha och vunnit hennes bil och man ska vinna tillbaka bilen åt henne
Rekommendera inlägg