nico Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 nån som har nåt bra förslag på ny hårddisk? jag har utrymme så jag klarar mig för det mesta, men har köpt dv kamera och vill kunna importera lite film så behöver en ny hd för att lägga film på. 120 gb har jag kommit fram till är lagom med plats. den ska ha minst 8mb cache. det jag mest undrar över är märken; jag har väldigt dålig erfarenhet av Maxtor diskar, vet många maxtordiskar som har krashat. samsung har ju fårr bra kritik, men vet två diskar, av 10 st, som har krashat... western är den disk jag har bäst erfarenheter av, men har inga erfarenheter av seagates diskar. någon som har nåt bra tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Seagate är bland dom bästa på marknaden, jag har bara goda vits-ord när det gäller det märket, aldrig krånglat, billigt och väldigt tysta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 köp en 200 gig det räcker men jag ska få en 500 gig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Gå alltid efter bästa pris på GB! :) http://se.pricerunner.com/computing/storag...=&a_843=&a_845= Själv så har jag en Maxtor DiamondMax 10 200GB/IDE och den fungerar felfritt i min Xbox. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 mm har kollat på pricerunner... fast behöver bara 120 så jag kör på bästa pris istället. man får in några band på en sån och sen brännar man ju ner det och/eller skickar tillbaks det till kameran så man behöver inte ha plats för mer än kanske 300 min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Varför inte bara köpa USB hårddisk ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 det är dyrare, det är slöare, jag har inte usb2, firewire går ju men som sagt det är dyrare. det är ganska enkelt att sätta i en extra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 samsung är skit bra märke, för pengarna altså, utmärkta hdd, sen om en hårddisk krashar är operativsystemets fel, andvänder jag linux och den kassaste hårddisken så klarar jag mig längre än om jag andvänder windows.. typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 hmm, jag såg på nån sida,,, SuperComputer eller nåt sånt,, 800gb hårdisk för typ 5500kr. Det är för typ stora företag men ändå, det skulle va grymt och ha en ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 billigare att köpa 2 st 500gb... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Nej, oj, jag kolla på fel sida! Det var 1500gb! 1000gb kosta 3400kr, mycket billigt för 1000gb! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Vafan ska man göra med 1,5 tb O_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg