pollenallergi Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Kolla rallypacker, admin får ett visst antal ören för att folk klickar på reklamen som finns på sidan. De hyr inte direkt reklamplatserna, så de får inte in så mycket pengar som man kan tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 så om jag klickar på reklamen, få fuska pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 så om jag klickar på reklamen, få fuska pengar? Ja, men det brukar vara en begränsning, om du klickar t.ex. 2ggr samma dag så räknas inget, den kontrollerar med IP-adressen som extra-länken lite... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 så 1 gång per dag ska man klicka alltså... Då gör jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 så 1 gång per dag ska man klicka alltså... Då gör jag det! Jo, fast nu har ju plötsligt alla banners bytt ut mot Fuska.se-bannrar, iaf för mig, och dom länkas ju bara hit! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 så 1 gång per dag ska man klicka alltså... Då gör jag det! Jo det är samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 abbonemangen för dom gamla har kanske bytts ut och han förhandlar med nya företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 abbonemangen för dom gamla har kanske bytts ut och han förhandlar med nya företag? Ja, det verkar som det iaf, hoppas vi får in mer pengar då! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Serverstrul, detta är nu åtgärdat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 dags att börja klicka igen alltså.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.