Hoppa till innehåll

Gran Turismo 4


Tomi
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 år senare...
  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst need_nos

vad ska man köra far att titta på så man får välja hur förnaren ska köra. B-spec tror jag att det heter men hur gör man för att få det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...
  • 2 månader senare...

Någon som klarat La Sarthe 24h racet det är ju omöjligt <_< , vilken bil ska jag använda?

hur ska jag göra, några tips? :o

jag har provat med nästan alla snabba bilar t.ex. formula gran turismo, playstation pescarolo, toyota GTone...osv. jag brukar lyckas ta ledningen men måste hela tiden gå i depån mer än de <_<  och det beror inte på däcken för jag har R1 däcken (racing superhard) så nu vet jag inte vad jag ska göra! :(

 

Skaffa fully customisable växellådan och lite andra växellåde grejer och om du inte fattar hur du ska ställa in den så fråga farsan eller nån annan om hjälp. :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

ä du slö lr ? de ä ju de som ä kul att man måste köpa nya saker till sina bilar för att kunna va me .. :)

 

 

 

hihihi... :P då får jag väl hjälpa dig då :P

 

när jag körde La Sarthe tävlingarna så använde jag mazda 787b..

 

ha inte r5 däcken... r4 e bäst... alltså Racing Hard...

 

Sen om du kör B-spec får du inte ha för hög "pace". Om du däremot har det så kommer din bil ofta att krocka i "u-svängen" efter den där jättelånga banan :P

och det förlorar du grymt mycket tid på...

 

Oj såg inte att tråden var nästan 2 år gammal.. *suck*

väck inte gamla trådar till liv..

Redigerat av Cryo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej jag har inte klarat det än men försöker hitta en lösning.

 

har inte klarat vad? Nürburgring 24h eller?

 

jag håller på köra nürburgring 24h.

Vet inte, jag kanske har tur men mina motståndare är inga race cars utan touring cars, så jag leder med ca 20 varv :kung:

jag kör med R1 däck (superhard) men går fortfarande in oftare än dom andra, undrar varför? Dom är ju dom tåligaste däcken men ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

nej jag har inte klarat det än men försöker hitta en lösning.

 

Jag tror att Super Hard däcken är snabbare än Racing/Soft däcken men Super Hard däcken har mindre grepp efter som Racing/Soft är mjuka o Super Hard är jätte hårda men jag litar på er någon har rätt och någon anan har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...