(=Sonic=Master=) Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 jag är vid den dära slowpokestaden vad ska jag göra/ta vägen.? varför kan jag inte gå in i gymmet.? och hur får man den dära gs bollen.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 För att komma in i gymmet Snacka med Kurt (en person i Azalea stan) sen när han har stuckit ska du gå ner i Slowpoke Well, slåss med alla Team Rocket där så öppnas gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jag är vid den dära slowpokestaden vad ska jag göra/ta vägen.? varför kan jag inte gå in i gymmet.? och hur får man den dära gs bollen.? GS-bollen går bara att få i den japanska versionen.Och Kurt bor i ett hus till vänster, ovanför gymmet, han har ett sånt där berry-träd nära hans hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 tack..!! men nu undrar jag vart jag får kortet som man kan åka båt med..? och passet till tåget..? och vart man får masterboll..?? snälla svara fooooort!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 masterball får du när du har klarat alla gym i johto, båtbiljetten får du när du har klarat pokéligan och passet får du i saffroncity i kanto när du har hittat copycats docka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 vart hittar man copy cat och vart hittar man dockan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Dockan finns i ett hus i Vermilion City (Kanto), där du får en Rare Candy av gubben som snackar om sin favoritpokémon. Och huset där "Copycat" bor finns någonstans i Saffron City, du hittar det nog rätt enkelt. vart hittar man copy cat och vart hittar man dockan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 jag får ingen docka i det huset ju!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) Snacka med alla personer i huset da Redigerat 26 Juni 2005 av Svedda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 jag får endå ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 behövs ingen hjälp längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tiger_ds Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 :cool: För att komma in i gymmet Snacka med Kurt (en person i Azalea stan) sen när han har stuckit ska du gå ner i Slowpoke Well, slåss med alla Team Rocket där så öppnas gymmet. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg