Brawler Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jo när jag va i Wind Temple med den där lilla träd figuren från Forest Heaven så klarade jag mej till dom dära plattformerna som går högre upp och det finns en magiker som skjuter på mej uppifrån,jag planterade träd där och kom upp till en dörr med trädfiguren och sen sparade jag och stängde av. Sen när jag skulle spela igen nästa gång så var trädfiguren borta?! Jag har dammsugit hela templet men har inte hittat honom,han e inte i finkan för jag har räddat han och jag har öppnat den där virvelvinden i mitten av ett rum så jag kan flyga upp till andra dörrar,men jag hittar inte trädsnubben! Jag leta också i Forest Heaven i vattenfallet men han va inte där.. Trädsnubben är den lilla figuren med en fiol om ni undrar... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Har du kompass och karta är det bara o kolla igenom allt, han visas som en lila prick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Det kan bli svårt men det ända sätte är att titta på kartan en lila prick som han är som giga bowser säger! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Om jag tappar bort honom brukar de va längst ner i "huvudrummet" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Ok jag ska testa det med den lila pricken o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg