murtel Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 jag behöver hjälp jag ligger 40000 minus :medieval: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Hur f*n kan du göra det? Om du menar i single player så måste du ta över massa städer för att få mer pengar.. Du har lättast att tjäna pengar om du är brutii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murtel Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Hur f*n kan du göra det? Om du menar i single player så måste du ta över massa städer för att få mer pengar.. Du har lättast att tjäna pengar om du är brutii hur ?? jag är på sista tiden och köpte sen bara blev det så och jag kan inte ta över städer för jag förlorar massa denari p.s jag är julli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murtel Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Hur f*n kan du göra det? Om du menar i single player så måste du ta över massa städer för att få mer pengar.. Du har lättast att tjäna pengar om du är brutii hur ?? jag är på sista tiden och köpte sen bara blev det så och jag kan inte ta över städer för jag förlorar massa denari p.s jag är julli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Hm, kör du på short campaign eller? Ska du inte ta över rom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smoke Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 haha omg börja om..........du slösar nog för mycket pengar på soldater. själv så får man mycket pengar per runda eller vad amn nu ska kalla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murtel Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Hm, kör du på short campaign eller? Ska du inte ta över rom? men jag är the house of julii eye jag är vän med rom :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juydo Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 men jag är the house of julii eye jag är vän med rom :meddum: <{POST_SNAPBACK}> :medieval: om du kör vanlig campaign måste du ta över rom efter att ha erövrat 50 provinser.......... om du kör short campaign som julii ska du ta död på alla gaul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murtel Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 men jag är the house of julii eye jag är vän med rom :meddum: <{POST_SNAPBACK}> :medieval: om du kör vanlig campaign måste du ta över rom efter att ha erövrat 50 provinser.......... om du kör short campaign som julii ska du ta död på alla gaul <{POST_SNAPBACK}> fast jag är julii jag kan inte har försökt där står you dont have the power and soppurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.