waddis Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Vilka spel finns just nu till DS och vilka kommer att komma snart. Det var ju nån månad sen DS släpptes med det har inte kommit några nya spel eller ? // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 (redigerat) Utgivna Spel och Kommande Spel. Vill du se sidan i orginal-skick så får du gå in på Nintendos hemsida och klicka Nintendo DS > Utgivna spel eller Kommande spel. ;) Edit: klicka på de understrukna orden för att komma till respektive sida. Redigerat 23 Juni 2005 av FireFly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Tack så hemskt mycket :lol: // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Fyy... vad många spel som ska komma ut... Längtar riktigt mycket nu faktiskt :P // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Fyy... vad många spel som ska komma ut... Längtar riktigt mycket nu faktiskt :P // Waddis :gitarr: Jag med, fast mest efter Animal Crossing och Pokemon Pearl (Och Diamond..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag med, fast mest efter Animal Crossing och Pokemon Pearl (Och Diamond..) jag längtar till=-----[ animal crossing ds ]=-----=[nintendodogs]=--------=[jumpstars]=--om det kommer till sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Fyy... vad många spel som ska komma ut... Längtar riktigt mycket nu faktiskt :P // Waddis Det lär dröja med pokemon men kasnke nästa år :P haha Mario Kart DS :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 jag längtar tills animal crossing mario kart ds och lite till splinter cell chaos teory för man kan spela 4 på det ska kanske köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg