Shotmans Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Vart hackar man silver..eller "Minar" silver..:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Man kan hacka silver i Al'Kharid, där lite northwest av duelarea tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 ok tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Dwarven mines är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Jag kan inte alla namn på allting ..men är Dwarven Mines när man går ner för en trappa i staden Falador..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Finns det äns silver där =S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Crafting guild, al-kharid scorpion pit, southwest varrock mine eller edgeville dungeon ska du mina silver i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Skaffa en brass nyckel och gå in i Brass. Ett hus imellan varrock och barbarian staden. det är ett litet hus gå ner dit där finns det hill gaints och silver gold coal bronze . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 http://tip.it/runescape/?page=mining_maps.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Skaffa en brass nyckel och gå in i Brass. Ett hus imellan varrock och barbarian staden. det är ett litet hus gå ner dit där finns det hill gaints och silver gold coal bronze . Man kan inte gå in i "Brass"... Brass betyder Mässing på engelska och det är ett material.Och nej, det finns inte silver i Dwarfen Mines! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Al kaida , dwarwes mines är de vanligaste ställena! Runescape Jag kan skicka ett auto program som spammar för 100k på rune! Titta här detta e min egen sida " min clan " Min klan är stor och mäcktig mycket bra lvl från 11-105 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg