Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Har tänkt och börja spela sims spelen men jag har inte ett enda sims spel. Tror ni det kommer ta lång tid och sammla alla ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Ja det kommer det, det finns ju hur många expansioner till Sims som helst men om du skulle köpa ett så rekommenderar jag Sims 2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 hmm jag ska nog börja från The sims 2 serien och sammla. Orkar inte med alla hot date o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Sims 2 e bäst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 jag har ifl tänkt köpa tvåans två expantioner: studentliv och nattliv innan jag köper dom gamla spelen och OBS!!!!!!!!!!! köp mega deluxe den inneholler alla dom gamla spelen för att det ska gå fortare att samla!!!!!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 How much ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 du det kommer nog att ta några månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blondiiinenanna Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Hallå, köp The sims2, de e mycke bättre grafik och roligare...satsa på de expansionerna istället!!! Jag sålde mina gamla (jag hade alla expansionerna) sims spel... De är inte roliga när man har 2:an!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg