purjo Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Uzamaki Naurto de e la en moppe lr??? Min brorsa har en sånn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 jah har bara en yamaha dt125R,men jah funderar på å köpa en kawwa kx125 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 kawasaki är fina maskiner :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
S_ikers Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 jag har en cross en 125 kawasaki 05 går som f*n e trimad kör ibland på banor gjör nån anan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag har funderat på att köpa cross en gång, men det blev aldrig av men det är kul.. Har också funderat på att köpa en fiddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.