💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se Träff

183 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

EDIT: mamma ljög

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Verkar ju vara många som är intresserade iaf.. Men, när jag organiserar så blir det nog mest troligt i sthlm.

Ja, då kommer jag iaf... Men jag har väldigt svårt att hitta rätt där dock....
Nivå 0 · Nykomling Bambi
Trådstartare #63

:P Jag ska välja något centralt där alla kan hitta sig fram, kan även fixa vägbeskrivningar åt er om ni vill..

Verkar ju vara många som är intresserade iaf.

Nivå 0 · Nykomling

Jag bor i Malmö och det är ca. 20 mil närmare till gbg än sthlm så att det är närmast för de i skåne kan man man stryka (det bor fler i götaland än Norrland).

Nivå 0 · Nykomling

Men om man nu har den i sthlm borde man ha den på hötorget alla vet nästan vad det ligger....hoppas jag :blink:

OM detblir i Göteborg så föreslår jag Kungsportsplatsen, mer centralt kan du inte komma :)

Nivå 0 · Nykomling

ja det är ju en kul ide så skulle man få träffa de som är medlem på fuska.se men ifall det skulle bli av kan jag nog inte komma bor ju i finland så... :cry: men varför inte ha en fuska.se träff i Finland (hehe) :lol: var i stockholm i fjol på sommaren så vi åker nog inte dit igen på ett tag

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Lite svårt om ca. 700 st skulle samlas också.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Lite svårt om ca. 700 st skulle samlas också.

ja det förstås det är ju 12000 medlemar om 10% kommer blir det ju 1200 pers. det är ju jätte mycket redan om 1% kommer blir det 120 pers.

Nivå 0 · Nykomling

Jag skulle gärna komma men det är lite långt dit så jag tror inte jag kommer.

Nivå 0 · Nykomling

Samma här.... men tyvär så är det lite långt att åka 100 mil för det :(

som alla andra säger så skulle jag gärna komma men det är lite långt...bor i borlänge :P

i stockholm kan vi fixa sergels torg :)

Nivå 0 · Nykomling

Göteborg blir nog bäst, om det blir något...

Nivå 0 · Nykomling
som alla andra säger så skulle jag gärna komma men det är lite långt...bor i borlänge

Jag bor några mil norr om Kalix :P (i norrbotten)

Nivå 0 · Nykomling

vi som bor i Stockholm och vill träffas kan ju bestämma nåt så kan ju dom i Skåne ordna och dom i Götebord och vidare? är inte det en bra idé då?

Nivå 0 · Nykomling

det låter rätt bra. fast det känns lite über serious med en typ fest man kan väl säga att man träffas på mc donald's klockan 03:47 i kungens kurva bara för att ta ett exempel. eller?

okej det kan bli lite litet men kolla här:

kollade lite snabbt på medlemslistan. säg att cirka 800 är inne minst varje vecka (770 pers hade varit inne sedan 10/6). säg vi ordnar 10 ställen i landet. om alla skulle komma blir det 80. det är HELT omöjligt att alla kommer så säg att det blir max 8 då. ganska få va?

Senast ändrad:

höhö... jag kommer nog inte. pallar inte köra till kungens kurva förfan. vill inte ramla ner i nån kurva som kungen gjorde! >.<

27 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

Inga Köpings bor eller någe? :angry: Åka till STHLM eller nå o träffa alla tar väl cir 2timmar ;P

Nivå 0 · Nykomling Bambi
Trådstartare #80

Jag förväntar mig väl ungefär att max 10-20 pers kommer kunna komma till sthlm.. Om det är någon annan som vill organisera någon annanstans är det fritt fram, inte mig emot.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in