Ytterman Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Stockholm är huvudstad och är förövrigt den bästa staden i Sverige (:P) så det är klart vi ska ha den här. Om det blir här så tror jag iallafall att jag kan komma ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Om det finns fler personer i Göteborg? Är Admin för lat för att ta sig till Sthlm tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Triforceh, vad hade du tänkt att vi skulle göra i Sthlm som vi inte kan göra i Jönköping? Låt höra. Precis vad som helst. Trunks sa till mig på MSN att det kommer vara en träff i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Triforceh, vad hade du tänkt att vi skulle göra i Sthlm som vi inte kan göra i Jönköping? Låt höra. Man kan inte gå på gärdet så man trampar i massa hundskit :( Ni ser ju, vissa vill ha i gbg andra i Stockholm, så om vi sätter den i mitten så slipper man massa småungar som inte får åka någonstans (mindre arbete än om det kommer 100~ pers) (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Om det finns fler personer i Göteborg? Är Admin för lat för att ta sig till Sthlm tro? Hans dator vägrar låta honom åka längre än till Ullevi, så han lär inte komma. http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_lol.gif http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_redface.gif http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_wink.gif Jag har inga planer på att åka ner, men om jag skulle åka ner skulle priserna bli dessa: 1746:- Ume-Sthlm tur & retur [flyg] 3702:- Ume-Gbg tur & retur (Med mellanlandning på Arlanda) [flyg] 1804:- Sthlm-Jkg tur & retur [tåg] Alltså blir mina kostnader för ENBART resa följande för de olika platserna: Sthlm: 1746:- Gbg: 3702:- Jkg: 3550:- Själv tycker jag inte att det är värt pengarna, speciellt inte när det inte är något speciellt som händer. OM jag skulle kolla förbi ska den vara i Sthlm i samband med en bortamatch för Löven. Förlorar Löven vill ni inte ha mig där, tro mig. Förvänta er inte att jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 @BurkenBj Vi slänger ihop en fuskaträff i Angered, en trevlig träff på högst 3 pers. :D Spiritual, jag och Burken Bj bor i Angered... Jag har aldrig blivit nedslagen av sånna jag inte känner och jag har bott här hela mitt liv. :huh: Och jag ser inte många rökande människor -.- Jag kan hur som helst inte ta mig utanför GBG, så om ni vill se mig så får ni knöka hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 (redigerat) Triforceh, vad hade du tänkt att vi skulle göra i Sthlm som vi inte kan göra i Jönköping? Låt höra. Ärligt talat har jag aldrig i hela mitt liv sett hundskit på gärdet. Varför ha en träff i en stad som ingen bor i, Bara för att den är mitt emellan? Det är dumt. Trunks är arrangör och han sa att han ska ha en träff i Stockholm. Och #21, Dina tåg proser verkar mycker konstiga.. Vad är det för biljetter? Redigerat 23 Juli 2005 av Triforceh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 (redigerat) Stockholm-Jönköping tur & reur, 2:a klass. Redigerat 23 Juli 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Jaså? jag hittar Stockholm-Jönköping Tur & Retur för 438,00 SEK, Går säkert att få mycket billigare än de också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Well, jag kan tänka mig att åka var som helst.. I princip. Fast inte för långt norrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Lögnare >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Well, jag kan tänka mig att åka var som helst.. I princip. Fast inte för långt norrut. va e de för fel på kiruna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.