Gäst Mujo Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Om det ska vara i sthlm kan vi ju alltid dra till plattan och leka med langarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Well, jag kan tänka mig att åka var som helst.. I princip. Fast inte för långt norrut. Jag har själv aldrig haft en riktig förkärlek till Halvfinland och dess riken. Jag lär oxå dyka upp var i Sverige somhelst, fast, jag undrar, vad ska man göra där? Egentligen? o_O. Kramas och tipsa om nya Playstationreleaser? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Hmm.. Blir nog bullfest med mig Mellanmjölk och Ragnarök istället.. Ledsen grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Precis vad världen behöver. Bullfest. Dessvärre är ju dessa två förnämnda vänninor något äldre än jag, så dom kanske drar mer mig på superäventyr, man vet aldrig ;). Om nån annan har orken, lusten och tiden att vara så generösa att göra en ny idé till en ny träff så kommer jag givetvis. Jag är partydude. Precis som min barndomsidol Michaelangelo, den orangeklädda ninjaskölpaddan. Förhoppningsvis så behöver jag inte nämna var ifrån han ursprungligen han kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.