jim50 Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 <_< hur i hela fridens namn hittar man feebas jag vet vasr den är men dyker aldrig up ju :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 (redigerat) Den finns bara på Ruby/Sapphire och Emerald (tror jag). Feebas finns ENDAST i 6 rutor vatten på ruta 124 vid "vädertornet". Rutorna skiftar då och då så den är inte direkt lätt att fånga. Redigerat 25 Juni 2005 av Serpent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 *flyttar till GBA - underforum Pokémon* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Den finns bara på Ruby/Sapphire och Emerald (tror jag). Feebas finns ENDAST i 6 rutor vatten på ruta 124 vid "vädertornet". Rutorna skiftar då och då så den är inte direkt lätt att fånga. De rutorna växlar beroende på vilken fras som e "Inne" på dewford. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Den finns bara på Ruby/Sapphire och Emerald (tror jag). Feebas finns ENDAST i 6 rutor vatten på ruta 124 vid "vädertornet". Rutorna skiftar då och då så den är inte direkt lätt att fånga. jag skrev FUNNY FISHING tästa sen ska feebas fiskas upp vid den där bryggan över Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Har sett ett fusk där man skulle skriva "Busy Collektion" typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 vad skulle hända då?? Jag har milotic på 6... haha.. AR äger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Feebas skulle simma till en annan ruta, vilken vet jag inte... vad skulle hända då?? Jag har milotic på 6... haha.. AR äger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jag har feebas :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jag har Milotic på 67 :P Asball! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Nu så har jag Milotic! Men man behövde inte klara Contest! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Man behöver bara få upp alla Beauty på Feebas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg