Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Ja så var det ju! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 He! Jag har den i lvl 100 o den har alla ribbons man kan ha! :P AR! AR! YEAH YEAH AR! AR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Vill du ha en Milotic utan AR, GS eller så, köp Us verisionen av Emerald (vet inte om det kommer vara likadant på Europa v.) på ett ställe kan man fånga Milotic, enligt Serebii.net, tror de stämmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Undra om det är så på den australiska versionen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Hey! Det står på serebii.net att man bara kan utveckla med beuty! Betyder det att man ska vinna mycket i buety contest? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 <_< hur i hela fridens namn hittar man feebas jag vet vasr den är men dyker aldrig up ju :angry: den finns under vattnet men jag e ej säker annars kan du kanske fiska den ej helt säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Man kan inte skriva in nån ny trend för mig, jag skrev bye bye battle och nu kan jag inte ändra, dom bara säger att det inte är lika inne som bye bye battle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Man fånga han utan funny fishing. Jag fiskade upp han med super rod (vet inte om det är likadant på emerald :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Funny Fishing är inget spö,det är en sån trendgrej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Det står på serebii.net att det finns 400 rutor där och i 6 av dom rutorna finns feebas. Man ska fiska i alla rutor, om man har fiskt 6 gånger i en ruta utan att fått upp en feebas ska man gå till nästa. INSER NI HUR J*KLA JOBBIGT DET ÄR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Min bästa kompis försökte typ 10 gånger i varje ruta,tills slut hitta han Feebas.Så länge klarade jag sista bossen på Pokemon Colosseum åt honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Men asså när ni säger att man ska utveckla den med Beauty ska man typ ge den PokéBlock då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg