Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Okej jag är på bossen alltså dom där tre ormarna eller vad det är som far ner i sanden och far sen upp igen. Dom är jätte svåra jag lykas alltid döda en av dom men sen dör jag. Så jag skulle villja ha tips på hur jag dödar dom.

Men är det bästa att avvakta eller gå på offensiven?

Men det jag har problem med är att skyda mig mot dom bruna sakerna som flyger iväg när dom kommer upp så kan ni tipsa hur jag ska akta mig för dom?

Vill helst ha hjälp fort

Skrivet

Okej jag är på bossen alltså dom där tre ormarna eller vad det är som far ner i sanden och far sen upp igen. Dom är jätte svåra jag lykas alltid döda en av dom men sen dör jag. Så jag skulle villja ha tips på hur jag dödar dom.

Men det jag har problem med är att skyda mig mot dom bruna sakerna som flyger iväg när dom kommer upp så kan ni tipsa hur jag ska akta mig för dom?

Vill helst ha hjälp fort

jag kan ge dig ett tips på hur jag brukar göra på den bossen...vet inte om det är så bra men det lyckas för mig :)

när du ser att ormarna är på väg upp..alltså när högen syns så brukar jag ställa mig vid en av dom och hugga med svärdet..då får jag ofta en träff på den ormen och och jag brukar inte bli träffad av dens stenar som skjuts iväg...efter att du träffat den ormen håller du dig borta från stenarna från de andra två ormarna...sen gör du om attacken igen och håller dig sedan borta igen och så håller man på tills alla är besegrade

Skrivet

Vill helst ha hjälp fort

Tack jag klarade han på först försköket när jag testade det :)
  • Skapa ny...