_hell_boy__4 Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Ja ja é kanske lite seg men va ska man gö nä man é på beachpartyt eftr man ha pratat med dj:n???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Vilken spel ?? // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Det är GTA: San Andreas, men när du har pratar med dj:n så ska du svara positivt på varje fråga sen säger hon att du får följa med in i vanen om du får 2500 poäng eller mer på dansen (hon spelar musik så står det vilka knappar du ska trycka på) sen när du har klarat det så ska du gå in i vanen sen ska du sno den (gasen i botten :) ) för då rammlar hon ut sen ska du köra till ett garage. (det står vägen på kartan). Skriv sen om du inte har fattat elelr om du har klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_hell_boy__4 Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 men dt kommer ju bara en fgråga sak man stå kvar så kommer dt mer elle+? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 jag kanske svara lite sent nu men, ja så här gjorde jag iaf, Jag pratade med henne svara positivt så frågade hon en sak då svarade jag positivt sen så fick man dansa, resten står ovanför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Help Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 ja med :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg