Gäst Sandkaka Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Skrivet 25 Juni 2005 (redigerat) Gå in på www.SweScape.3w.se om du vill hitta runescape hjälp på svenska. Sidan är under uppbyggnad men är snart helt färdig. Gå gärna in och titta för att bara stödja sidan. Vi behöver förslag på "knappar" till sidan också. +Vi söker en till ledare till sidan +Gratis +Forum och Chat Trevligt Scapande och Tack för Hjälpen /Katten :medieval: Redigerat 25 Juni 2005 av katten
vdsavasfvds Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Jag tycker den var ful.. Dålig översättningar Skit Forum Väldigt Dålig Layout Rörig Domän osv..
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Jag tycker sidan va ganska proffsig och snygg. Välgjord :)
FireFly Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) Jag gillar designen, den är stilren, tyvärr passar inte bannern in så bra... Nu har jag ju slutat o RuneScapa men tittar in i det här underforumet ibland så jag kommer inte att bli medlem men det är lite rörigt och tabellerna flyter runt lite mycket... Jag kör ju upplösningen 1152x864 så det blir ganska konstigt då... Vem är det som har kodat sidan? Och en till sak, vem är du på sidan, är du DanielZ - grunaren eller? Edit: Slarvfel... -.- Redigerat 4 Juli 2005 av FireFly
Gäst Sandkaka Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) Yepp, jag e DanielsZ. Tack för komplimangerna :). Jag jobbar på att layouten ska fungera på alla upplösningar. Tyvärr fungerar den hittills bara riktigt bra på 1024 x 768 och med text storlek mellan. Redigerat 6 Juli 2005 av katten
Rekommendera inlägg