(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 jag är i den där staden där snorlax ligger och sover.. jag har presice klarat elite four (pokeligan) och åkt med båten till snorlax staden.. hur ska jag komma förbi snorlax.. sedan undrar jag också .. efter att man släppt ut hundarna springer då alla villt runt i nya städerna eller är det bara raiko och entie som springer runt eftersom sucine är huvudrollen..? sedan undrar jag också vart man fångar ho-oh och lugia.. behöver man nåt spesielt för att fånga dom? snälla hjälp mig med alla dessa frågor :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 lugia e nog silver wing & för att komma förbi snorlax moste man ha pok'e flote (flöjt) & setta på radion med poke flöjt kanalen (kommer inte ihåg vilken). själv har jag lugia men inte ho-oh.. jo, men jag fick ho-oh av en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 vart får man pokeflut och vart hittar man lugia och ho-oh och vart får man silver wing osv... svara på alla frågor jag ställde först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 hjääälp mig jag behöver svaar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 eftersom det är crystal så är det bara entei och raikou som springer i gräset, suicune är inte i gräset men man ser den på route 36, route 42 eller Cinawood city (suicune springer mellan ställerna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) vart kan man fånga sucine och vart får man silver wing Redigerat 27 Juni 2005 av (=Sonic=Master=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Pokéflöjt finns inte på Crystal. men det finns däremot ett kort som gör så att du kan spela Pokéflöjtmusik på kanal 20. lugia e nog silver wing & för att komma förbi snorlax moste man ha pok'e flote (flöjt) & setta på radion med poke flöjt kanalen (kommer inte ihåg vilken). själv har jag lugia men inte ho-oh.. jo, men jag fick ho-oh av en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 tack för all hjälp.. jag har klarat två pussel i ruins of alf i nya städerna vart finns dem andra två pusseln Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 (redigerat) Ho-oh och Lugia För att fånga Ho-oh behöver du ha Suicune, Entei och Raiko. Du ska gå till stället där du fångade Suicune, där kommer det att stå en gubbe vid en trappa längst in. Gå upp för trappan och på tionde våningen finns Ho-oh. För att fånga Lugia ska du fara till Pewter city (staden där Brock är gymledare) och prata med en gubbe i utkanten av staden, han ger dig Silverwing. Nu ska du till Olivine city och simma neråt efter högra kanten och fara in i fösta grottan, gå rakt in och sen höger och upp igen, ner för stegen och sen får du hitta själv. Pussel Du ska in i Union cave och fara ner för stegen i mitten av grottan och efter lite simmande kommer du till några tränare och två utgångar (du måste ha Strenght för att komma ut till en av dom). Visste du om att om du går in i grottan med Kabuto-pusslet och använder Escape rope och går in igen så öppnas en till grotta där inne, så är det i alla pussel-grottor (Aerodaktyl-pusslet, använd Flash där inne. Omanyte-pusslet, ha med en water stone. Murkrow-pusslet, ha Ho-oh lägnst fram i partyt) Och i Union cave på fredagar är Lapras där, om du kommer från Azalea town så är det bara att gå upp, vänster och ner i vattnet i hörnet, där finns en stege, nerför den sen är det lätt att hitta vägen. Poké flute Du ska fara till huset där man hittade Zapdos i dom första spelen och gå till en jättemaskin och prata med den feta gubben. Han säger att en tjuv har stulit en del av maskinen. Du ska bara fara till Cerulean city (staden där Misty är gymledare) och gå mot Bill's gammla hus. På bron möter du en Rockettränare, när du har klått honom erkänner han att han har stulit maskindelen och säger vart den är. Du ska gå in i gymmet och i vattnet i mitten är den (du behöver bara trycka på A-knappen när du simmar där), det står att du har hittat Machine-part. Far tillbaka till Zapdos-huset och prata med gubben igen. Nu ska du fara till Lavender town (staden utan gym) och gå in i Radio Tower (spökhuset) och prata med en gubbe i kostym, han ger dig EXPN Card, nu fungerar din radio. He på kanalen lägnst till vänster, där är Poké flute= Poké flöjten. :student: Stavfel ändrat Redigerat 8 Juli 2005 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Du måste ha flöjten för att flytta snorlax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) du måste ha kuken för att flytta snorlax den tar du av en gammal gubbe på porrklubben. rök hasch! vad menar du med det din j*vla kommunist?gå hem o sug av din farsa Redigerat 6 Juli 2005 av mr_onkel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 man kan bara möta hundarna i jhoto :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg