Lander Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Skrivet 25 Juni 2005 Tjena jag behöver lite hjälp här, ni vet i Alhafra då finns det en båt i Östra delen och på masten/seglet så finns det massa stenar och där har jag fått bort alla saker utom den där stora träbiten på vänstra delen av seglen kan någon hjälpa mig och säga vilken Psyqenery jag ska använda på den?
Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Skrivet 25 Juni 2005 Det var läääääängesen jag var där. Fast pröva med Burst på den.
Lander Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Juni 2005 Då säger jag så här: Jag har inte Burst ännu det får man i Tundaria Tower och det är en lång bit i spelet att komma till det stället så jag tvivlar på att man ska göra det ;)
Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Skrivet 25 Juni 2005 Okej. Sorry, det var längesen jag var där. Ska försöka luska ut det.
#Tekken Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Skrivet 27 Juni 2005 Du puttar på den...Med Dina HÄNDER!Gå vid kanten och putta lite...om du inte fattade. | | ____<-----träbiten! | | ^ | | Kanten!
Rekommendera inlägg