!prue!u_safe Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag har precis fått det :oops: :roll: jag sitter fast på tre uppdraget när man ska döda ett vatten odjur... vad ska man göra??? odjurewt slår mej hela tiden bara.. tacksam för hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Det är väldigt lättt när man kan det... Gör såhär: När han slår dig med sina tentakler parerar du dem med x-knappen. Sen när tentaklen vinglar i luften slår du av den med en snabb-attack. Då kommer han upp ur vattnet skjut då en pil eller yxa i huvet på han. Gör det 4-5 gånger så dör han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 tack så mycket.. jag är gimla just nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 tackar det funkade men nu har jag kommit till ett ställe där man möter vargar... jag fattar itne vad man ska göra?? finns det något knep?? jag dödar alla dem andra vargarna men en enda är jätte svår.. tacksam för hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Du väntar tils vargen stegrar, då skjuter/kastar du pilar/yxor på den sen kutar du fram till den och börjar slå den. Uprepa detta flera gånger så är segern din. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 tack.. men hur lång tid tar det tills den stegrar?? behöver man göra nåt?? men efter man har skjutit den med pilar när dren stegrar kan man gå fram åch slå den utan att bli skadad då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Stå längst ner vid vattnet och vänta (tar inte så lång tid) och ja du kan ssslå han utan att skads men du måste akte dig sen igen när det inte går att slå han mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Ska man köpa Sagan om ringen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 LÄTT!!!har både 2an å 3an te x box...har klarat dom båda 2, å ja funderar på å köpa 1an bara för å klara de...har ja klarat dom båda andra 2 å dom e asskoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Jag e vid ett grott troll i fangorn forest men man kan inte skada det hur ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Du skadar det genom att slå det med snabb-attack eller Vildsint-attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 går inte :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg