Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

undrar bara en sak....vet att alla grafik kort inte fungerar på bf2...såg en kille på en annan sida skriva upp vilka grafik kort som fungerar men min var inte med....undar om han missat den....jag har Geforce Fx 5500 256 mb....så kommer mitt grafik kort fungera till spelet ?

Gäst Playboy
Skrivet

undrar bara en sak....vet att alla grafik kort inte fungerar på bf2...såg en kille på en annan sida skriva upp vilka grafik kort som fungerar men min var inte med....undar om han missat den....jag har Geforce Fx 5500 256 mb....så kommer mitt grafik kort fungera till spelet ?

vet inte .. men på baksidan av spelet står de 128 mb o 1,4 ( pixel ?! ) shadder..

Gäst Fatosh
Skrivet

Ja smoke din funkar. Men inte high på alla inställningar.

då måste du ha minst 1 gb ram och en bra processor.

Asså kraven som står i baksidan. Står för alt¨på low. Alltså minst så där mycket måste man ha.

Skrivet

Laddade ner Battlefield 2 demot, fattar inte att det laggar på min dator. Laggar inte hela tiden men det laggar för det mesta, går lite trögt. Om jag nu köper spelet så kommer det förmodligen lagga mer eller ?

Har 512 mb i ram minnne, Geforce fx 5500 nvdia 256 mb, Intel Pentium 4,

3.00 GHz, 186 Gb.

Borde den inte datan klara av demot och spelet utan lagg eller problem ?

Gäst Playboy
Skrivet

Laddade ner Battlefield 2 demot, fattar inte att det laggar på min dator. Laggar inte hela tiden men det laggar för det mesta, går lite trögt. Om jag nu köper spelet så kommer det förmodligen lagga mer eller ?

Har 512 mb i ram minnne, Geforce fx 5500 nvdia 256 mb, Intel Pentium 4,

3.00 GHz, 186 Gb.

Borde den inte datan klara av demot och spelet utan lagg eller problem ?

jo de borde den la klara. . ja har 512 ram, radeon 9800 pro, intel pensium 4 , 2,8 ghz, 114 gb .. :/ .

Skrivet

Varför laggar det då, lagagr inte jämt men det kommer lagg ofta, någon som vet.

Om jag köper spelet, borde den klara av att spela online utan problem ?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...