Darkness Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 helt rätt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy. DET STAVAS GROUDON OCH KYOGRE!!!!!!!!!!!!1 :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 ja men har klarat ut hela spelet nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy. Du behöver inte bli arg,du kan bara säga det luuuuuuuugnt och sansat istället för att SKRIKA PÅ ANDRA!!!!!!!!Fattar du? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Stavfel gör inte mycke bara man vet vad det står Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy. Jag håller med Fishar Mario!Du behöver inte bli sur för lite stavfel!Du vet ju ändå vad han menar!En läxa för dig,hoppas du har lärt dig något! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg