Nikki_Sixx Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Någon som vet vilket rout man hittar jirachi?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Någon som vet vilket rout man hittar jirachi?? du måste ha gc och pokemon channel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikki_Sixx Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 nej de måste man inte!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 nej de måste man inte!! :student: hur då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikki_Sixx Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 kolla fusket patte skickade in!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 vilket fusk? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Kollade upp det...Det är falskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 (redigerat) kolla fusket patte skickade in!! det funkar inte jag har testat !¨ jag har jirachi och jag fick det genom pokemon channel ! man får jirachi i lv.5 och den kan attackerna Wish, Confiusion och rest ! P.S fel stavning ! :P Redigerat 28 Juni 2005 av mickee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Man kan inte hitta Jirashi vild ute i naturen, man får den (som sagt) genom Pokémon Channel. Någon som vet vilket rout man hittar jirachi?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 jag fick den genom Pkmn Channel och jag har fått en till från Action Replay... (PS jag hade 30 st deoxys :D :P ) Vet nån hur långt tid det tar att kläcka ett bad egg?? och till er som har AR om ni kör fusket där man får en pokemon så kommer den på första platsen i box 1 och raderar den pokémon som redan e där!! remember this... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 (redigerat) Du ska inte kläcka bad egg det är ett virus som fångar alla med AR eller GS så deras pokemon spel inte funkar nå mer. aja tillbaka te topic Edit, aight?: rättade big text Redigerat 28 Juni 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 tack... mitt spel skulle krashat annars... i owe u 1.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg