mickee Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 jag undrar är man har klarat hela pokemon colluseum kan man då linka över sina pokemon från colluseum till sitt ruby / leafgreen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 ja det ska gå......vet inte till leaf green,.....men du måste nog ha fått ruby plate osv om du ska kunna få typ espeon osv .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 ja det ska gå......vet inte till leaf green,.....men du måste nog ha fått ruby plate osv om du ska kunna få typ espeon osv .... ok men jag hade spelet sen sålde jag det och tänker på att köpa det igen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 (redigerat) jag tycker att om du gillar pokemon så mycket ska du nog köpa pokemon xd gale of darkness det kommer i november (till sverige)samma månad som the legend of zelda twilight princess kommer till sverige Redigerat 28 Juni 2005 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 jag tycker att om du gillar pokemon så mycket ska du nog köpa pokemon xd gale of darkness det kommer i november (till sverige)samma månad som the legend of zelda twilight princess kommer till sverige det här är frågan !! jag undrar är man har klarat hela pokemon colluseum kan man då linka över sina pokemon från colluseum till sitt ruby / leafgreen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 JA DET KAN MAN till ruby men inte till leafgreen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 JA DET KAN MAN till ruby men inte till leafgreen Var någon stans ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 I ett Pokémon Center. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 I ett Pokémon Center. 'vilket av dem ? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 En med 2 våningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
weilyn Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 :evil: pokémon suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 :evil: pokémon suger Spela det inte då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg