Hoppa till innehåll

Snälla Ge Mig Nott

Gäst Johan3043

Rekommendera inlägg

Gäst Johan3043

Hejsan jag undrar om non vill ge mig något bra på tibia elelr det behöve rliksom inte va skit bra mend et ska ju inte vara spade eller rep eller nått sont <_<

eller om non vill ge mig non gubbe...

så adda mig på tibia jag kör på pacera och valoria....

fast om du har non gubeb som du vill ge mig så kan du bara skika acc nummer och lösenord till [email protected]

kom i håg jag kör på pacera :cool:

ses då hoppas ni tittar på denna text och vill ge mig nott..

ps helst nott bra tex pengar och sont.... <_<

SeS :D

jag vet en bra hemsida om tibia tryck Här

hoppas ni tycker om den :cool:

Redigerat av Johan3043
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man blir inte bra i tibia genom free itens..det gäller hårt arbete för att bli bra på det, även om du nyss har börjat tibia å får 10 bp sds så har du inte maken till aimtalang förrns du har tränat tror jag..man måste lära och advancera tror jag e det bästa för att bli en bra tibiaspelare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst megamuppen

JAg KAn GE DEJ MAGIc PLATE ARMOR OMG OCH GOLDEN LEGS !!! (OMG FAKIN GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OCH STONECUTTER AXE ÅMG)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

JAg KAn GE DEJ MAGIc PLATE ARMOR OMG OCH GOLDEN LEGS !!! (OMG FAKIN GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OCH STONECUTTER AXE ÅMG)

menar du verkligen eller skoha bara du och sriv inte om du inet vill ge nått <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst megamuppen

Tur att du gav mej 2 eplates, jag e rik nu.. + 150 bps of sds, tack silverstar, behåller en eplate om du vill börja igen :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...