Gäst Johan3043 Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 (redigerat) Hejsan jag undrar om non vill ge mig något bra på tibia elelr det behöve rliksom inte va skit bra mend et ska ju inte vara spade eller rep eller nått sont <_< eller om non vill ge mig non gubbe... så adda mig på tibia jag kör på pacera och valoria.... fast om du har non gubeb som du vill ge mig så kan du bara skika acc nummer och lösenord till [email protected] kom i håg jag kör på pacera :cool: ses då hoppas ni tittar på denna text och vill ge mig nott.. ps helst nott bra tex pengar och sont.... <_< SeS :D jag vet en bra hemsida om tibia tryck Här hoppas ni tycker om den :cool: Redigerat 27 Juni 2005 av Johan3043 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 man blir inte bra i tibia genom free itens..det gäller hårt arbete för att bli bra på det, även om du nyss har börjat tibia å får 10 bp sds så har du inte maken till aimtalang förrns du har tränat tror jag..man måste lära och advancera tror jag e det bästa för att bli en bra tibiaspelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Jag e ganska bra e i lvl 14 och undrar om man vill ge mig nåt om du inte vill det så skriv inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 HAHA ganska bra är typ lvl 30 -.- Lvl 14 är mer ganska dåligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 JAg KAn GE DEJ MAGIc PLATE ARMOR OMG OCH GOLDEN LEGS !!! (OMG FAKIN GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OCH STONECUTTER AXE ÅMG) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 JAg KAn GE DEJ MAGIc PLATE ARMOR OMG OCH GOLDEN LEGS !!! (OMG FAKIN GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OCH STONECUTTER AXE ÅMG) menar du verkligen eller skoha bara du och sriv inte om du inet vill ge nått <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Ahh,tyvärr.. slängde precis in allt vid Chrystal i edron... DSM.. golden legs ,boh och sånt.. aol :/ Så kan inte ge dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Tur att du gav mej 2 eplates, jag e rik nu.. + 150 bps of sds, tack silverstar, behåller en eplate om du vill börja igen :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg