Dajje Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Skriv vad ni gillar mest om spelet eller nåt annat som handlar om gta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danielsep Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Skriv vad ni gillar mest om spelet eller nåt annat som handlar om gta :D fusken är gryma :D MVH Danielsep :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 jag tycker framför allt uppdragen är roligast. Sen typ att man kan simma, åka flygplan, åka cykel, klippa sig, köpa kläder är också roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 inte ett piss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 man kan också hoppa fallskärm B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 fallskärm e nåt jag skulle behöva på GTA SA, råkar alltid hoppa ur för tidigt ur helikoptern å splattas ner på marken men vad jag tycker är bäst e nog att simma å cykla och hoppa som en känguru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Det är ju också roligt att ta över territorium och ha gäng strider :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dajje Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Nä det är ju roligast att köpa kläder och så :D och klippa sej och ja allt är ass kul :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 TVÅ SPELARE!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basketfreak Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Att spela Basket:PJag är ju basketfreak liksom.....Det e kul och cykla i ramper och göra uppdragen :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 jag gillar att fuska :lol: men det gör jag på alla spel nästan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 TVÅ SPELARE!!! mm det är kul! men det är synd att man inte kan vara i olika fordon, och sen suger ju kameravinkeln (skulle vara kul med splitscreen tror jag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg