Kraver Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 BF 2 är äntligen här hur tycker ni att det är. Själv tycker jag att det äger allt förutom Guild Wars. Berätta gärna om era åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Jag tycker att det är riktigt bra! Skitbra grafik, och bra spelkänsla...jag gillar att medic kan gå fram och återuppliva en :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Kör du på internet??? Isåfall vad heter du??? jag heter Lepp. Vi kanske kan köra nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 hehe ja körde det förra veckan ;) det e kul =) fast ja gillar world of warcraft mer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Bf2 äger allt !! samma med WoW !! :P riktigt kul att vara special force med m4a1 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 jag e medic å kör med mitt vapen..skjut i huvet, återuppliva, skjut i huvet, återuppliva repeterar många gångar tills spelaren går überdamp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) naaaa jag blev lite besviken jag väntade mig lite mer :( men det är ändå ett jätte bra spel :D men jag har problem jag kan inte köra multiplayer tips på hur man gör Redigerat 29 Juni 2005 av Tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 ja tycker de ä jätte bra :) . heheh . ja heter paranoxx ifall nån skulle träffa på mej online . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 naaaa jag blev lite besviken jag väntade mig lite mer :( men det är ändå ett jätte bra spel :D men jag har problem jag kan inte köra multiplayer tips på hur man gör Du måste regga en account. Jaag tycker den är jätte bra. Använder ANTI TANK oftast beror på vad jag tänker göra. Ska jag campa då är det sniper. Men isåfall så tar jag altid Assault eller anti-tank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag är ALLTID medic..... (eller spec ops om det kniper) heter octon1 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) de äger mest av alla spel kan vi inte spela all som är medlemar på fuska? Redigerat 5 Juli 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag e mest anti tank i singelplayer hur får man banorna större????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.